Returpolitik

RETURRET

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop for dansk lokale kunder, for internationale kunder kontakt venligst vores support service. For at være berettiget til returnering, skal din vare være ubrugt og i samme stand som du har modtaget den. Det skal også være i den originale emballage. Flere typer varer er undtaget fra at blive returneret: Letfordærvelige varer som mad eller blomster kan ikke returneres. Andre ikke-returvarer, herunder gratis gaver, salgsfremmende varer, gavekort og specialfremstillede varer.

Vi ombytter varer kun hvis de er defekte eller beskadigede.

Fortrydelse skal anmeldes til os ved at sende en mail til kundeservice@helshop.dk og følge vores guide for forsendelse. Vi refunderer salgsprisen, når du har returneret varerne i salgbar stand. Bemærk venligst at du som kunde skal dække alle retur-, fragt- og ombytningskostnader.

Der er visse situationer, hvor der kun gives delvise tilbagebetaling: Enhver vare, der ikke er i sin oprindelige tilstand, er beskadiget eller mangler dele af grunde, der ikke skyldes vores fejl. Enhver vare, der returneres mere end 14 dage efter levering.

 

REFUSION

Når din returpakke er modtaget og inspiceret, sender vi dig en email for at give dig besked om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også underrette dig om godkendelse eller afvisning af dit krav på refusion.

Hvis du er godkendt, vil din refusion blive behandlet og refunderet til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmåde inden for 10 arbejdsdage.

 

SEN ELLER MANGLENDE TILBAGEBETALING

Hvis du ikke har modtaget en tilbagebetaling endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen.

Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage lidt tid før din refusion er officielt bogført.

Dernæste kontakt din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før beløbet er bogført.

Hvis du har gjort alt dette, og du endnu ikke har modtaget din tilbagebetaling, så kontakt os venligst på kundeservice@helshop.dk.

 

GAVER

Hvis varen var markeret som gave, når den blev købt og afsendt direkte til dig, modtager du en gavekredit for værdien af ​​dit retur. Når den returnerede vare er modtaget, vil et gavekort blive sendt til dig.

Hvis varen ikke var markeret som en gave, da den blev købt, eller gavegiveren havde ordren afsendt til sig selv for at give dig senere, sender vi tilbagebetaling til gavegiveren, og han vil finde ud af om dit retur.

 

FORSENDELSE

For at returnere din vare skal du sende din pakke til: 
Silkroad Denmark ApS
Amagerbrogade 253, st.tv. DK-2300 København S.

Du er ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for at returnere din vare. Forsendelsesomkostningerne kan ikke refunderes. Hvis du modtager en refusion, fratrækkes omkostningerne ved returforsendelse fra din refusion.

Transittid på din returforsendelse kan variere afhængigt af hvor du bor. Du bør altid overveje at bruge en sporbar forsendelse eller købe forsendelsesforsikring. Vi garanterer ikke, at vi vil modtage din returnerede vare.